Σελίδες

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

Bloodborne


Το Bloodborne ανήκει στην κατηγορία των RPG, Hardcore και Third Person. Εκδότης του παιχνιδιού είναι η Sony Computer Entrerntainmend  και προγραμματιστής η From Software. Βγήκε στην αγορά στις 24 Μαρτίου 2016 για Ps4 αποκλειστικά. Κατάλληλο από 16+ με Single Player και Multiplayer Mode.




Single Player-Multiplayer:
Καλώς όρισες κυνηγέ! Παρακαλώ κάτσε κάτω και άκου την ιστορία που θα σου πω. Μια φορά και έναν καιρό η FromSoftware είχα ένα αγαπημένο παιδί, το βάφτισαν Dark Souls. Αποφάσισαν όμως να κάνουν και δεύτερο παιδί, το Bloodborne. Στηριγμένο από τον μεγάλο του αδερφό το Bloodborne γρήγορα κέρδισε φήμη και παρόλο που πολλοί λένε πως προσπάθησε να μιμηθεί τον μεγάλο του αδερφό, το Bloodborne βρήκε δική του φήμη, ξεχωριστή. Ας δούμε όμως τι είναι το Bloodborne. Όπως φαντάζεσαι το Bloodborne στην πρώτη ματιά μοιάζει πολύ με το Dark Souls αλλά αν δούμε καλύτερα είναι πολύ ξεχωριστό! Χωρίς άλλα λόγια click me!

Πολλοί συγκρίνουν αυτά τα δύο παιχνίδια μεταξύ τους κυρίως γιατί βγήκαν στην αγορά με μικρή χρονική απόσταση. ΔΕΝ θα κάνω σύγκριση των παιχνιδιών, θα μιλήσω για το Bloodborne κυρίως όμως σε κάποια πράγματα θα αναφέρομαι στο Dark Souls. Το Bloodborne παίρνει μέρος στο Yharnam, έναν εντελώς σκοτεινό κόσμο γεμάτο απαίσια τέρατα. Εσύ παίρνεις τον ρόλο του κυνηγού, εσύ κυνηγάς, εσύ είσαι ο Badass του παιχνιδιού, αυτός που πρέπει να φοβούνται οι άλλοι. Η "πανοπλία" σου είναι κυρίως απλά, ελαφρά ρούχα διότι δύνεται έμφαση σε γρήγορο και επιθετικό playstyle. Δεν έχεις καθόλου ασπίδα, το οποίο είναι μια φοβερή αλλαγή σε σχέση με τα Dark Souls παιχνίδια, η μόνη σου άμυνα είναι η αποφυγή-dodge. Αντί για ασπίδα σου δίνετε firearm που έχει μορφή πιστολιού. Το πιστόλι αυτό χρησιμεύει κυρίως για parry και δεν είναι μεγάλο damage dealer σε σχέση με τα σπαθιά, σφυριά, τσεκούρια, πριόνια και ότι άλλο έχει. Θα σου πω κάτι, μην ξαφνιαστείς αλλά το παιχνίδι έχει πολύ αίμα! Ξέρω ξέρω ούτε εγώ το περίμενα άλλα έτσι είναι shhhhh μην το πεις πουθενά! Δύο εντελώς νέα Mechanics είναι το Health Recovery και Weapon Transformation, συνεχίζεις να έχεις Stamina όπως πάντα όμως.
Health Recovery: Πλέον όταν σε χτυπάνε εχθροί υπάρχει ένα μικρό χρονικό διάστημα όπου μπορείς να κερδίσεις πίσω την ζωή που έχασες εάν προλάβεις να χτυπήσεις τον εχθρό σου, δίνοντας έτσι μια βίαια νότα στον τρόπο που θα παίζεις. Κερδίζεις όλη την κλεμμένη ζωή σου πίσω με ένα Critical Attack, δηλαδή αυτό. Το λίγο πιο σκούρο κόκκινο-πορτοκαλί είναι το ποσό της ζωής που μπορείς να κερδίσεις πίσω που βλέπεις εδώ. Koktajl Molotowa Russia privet! Με κάθε επιτυχή χτύπημα που σου δίνει ζωή λάμπει ένας κόκκινος κύκλος γύρω σου όπως εδώ, αν δεις πάνω η ζωή γεμίζει ξανά. Για Healing Item έχεις Blood Vial (5 στην εικόνα). Τα 8 είναι quicksilver bullets και είναι για το πιστόλι σου (didn't await that huh?).
Weapon Transformation: Κάθε όπλο έχει δικό του Transfrmation το οποίο σου ανοίγει νέες τακτικές και δυνατότητες να σφαγιάσεις τους εχθρούς σου! Συν αυτού έχει το Power Attack 2.0 όπως το λέω εγώ το οποίο ενεργοποιείτε αν πατάς το Strong attack Putton πατημένο μέχρι να λάμψει ένα μπλε φως όπως εδώ. Εάν λάμψει χτυπάει αυτόματα, αυτό γίνεται πριν και μετά το transformation. Για να κάνεις πλεον backstab δεν αρκεί να χτυπήσεις απλά από πίσω πρέπει να κάνεις Strong Attack 2.0 όμως πρόσεχε πάντα γιατί ίσως σου τύχει αυτό, aaaah...Bloddborne...
Αντί για Souls πλέον μαζεύεις Blood echoes και το Humanity λέγεται Insight. Ισχύει το ίδιο όπως πριν όπου αν πεθάνεις χάνεις τα Blood Echoes (όχι τα Insight όμως) και πρέπει να πας στο σημείο που σκοτώθηκες για να τα πάρεις πίσω με την διαφορά πως μπορεί να τύχει να στα "κλέψει" ένας εχθρός και για να τα πάρεις πίσω να πρέπει να τον σκοτώσεις. Ο εχθρός αυτός έχει περίεργα λαμπερά μάτια. Αν τον σκοτώσεις γίνεται αυτό.

Τα Boss Fights είναι πολύ απαιτητικά και θέλει αρκετή στρατηγική στην προσέγγιση του κάθε Boss. Μπορείς βέβαια να καλέσεις άλλους κυνηγούς για βοήθεια, δηλαδή άλλους παίκτες που αφήνουν το "Summon Sign". Εγώ βέβαια δεν είχα Online Access οπότε τα σκότωνα κυρίως μόνος μου (forever alone..). Η μισή ευχαρίστηση είναι το να παίζεις με άλλους παίκτες, βέβαια και Solo είναι φανταστικό παιχνίδι.
Summoning Players.

Έχει και μερικά Secret Locations μέσα στο παιχνίδι που είναι αρκετά δύσκολα να τα βρεις, αλλά αν το κάνεις το συναίσθημα που νιώθεις όταν ανακαλύψεις νέα περιοχή είναι μοναδικό. Το Level Up System είναι παρόμοιο με τα Dark Souls. Αν δεν ξέρεις πως είναι ουσιαστικά σκοτώνοντας εχθρούς μαζεύεις Blood Echoes (EXP) και τα ανταλλάζεις για Skill Points στο Hunters Dream. Ah funny sroty, στην αρχή αμέσως πεθαίνεις, αλλά όλα καλά πρέπει να πεθάνεις για να πας στο Hunters Dream (ή να σκοτώσεις το πρώτο Boss).
Hunters Dream

Για Checkpoints έχεις τα Laterns που χρησιμεύουν ως Bonfire στην ουσία. Κάθε φορά που πεθαίνεις θα βγεις στο τελευταίο Latern που άναψες και μπορείς να γυρίσεις πίσω στο Hunters Dream.
Latern

Για να πας από περιοχή σε περιοχή χρησιμεύουν αυτά τα Stones, παρόμοια με το Demons Souls. Κάθε Stone δηλαδή έχει δικές του περιοχές που σου διευκολύνει την μεταφορά.
Tip: Για ένα εναλλακτικό τέλος χρησιμοποίησε 3 Third Cords.
Οι επόμενες λέξεις ίσως είναι ροζ, δεν ξέρω γιατί....
Chalice Dungeons:
Τα Chalice Dungeons μπορεί να θεωρηθεί ως "extra content" είναι δωρεάν με το παιχνίδι, δεν έχει επιπλέον χρέωση. Για να έχεις πρόσβαση στα Chalice Dungeons χρειάζεται απλά να βρεις συγκεκριμένα αντικείμενα στο παιχνίδι (αν αναρωτιέσαι που, στο δίνει σε ένα από τα πρώτα Boss fights) και τα βάζεις σε άδεια Stones που έχει στο Hunters Dream. Έχει διάφορα επίπεδα και ξεκλειδώνεις πάντα καινούργια όταν ολοκληρώνεις ένα. Ολοκληρώνεις το πρώτο και σου δίνει το κύπελλο (το item που χρειάζεσαι) για το επόμενο στάδιο and goes on. Έχει ξεχωριστά Boss σε σύγκριση με το Story play, είναι μια καλή απασχόληση αν θες απλά να σκοτώνεις και να μαζεύεις (farm) Blood Echoes. Νομίζω μπορείς να παίξεις και με άλλους παίκτες via matchmaking αλλά δεν ξέρω γιατί δεν είχα Online Access.

Moons Presence.
Graphics:
Απίστευτα γραφικά, με ιδιαίτερη αγάπη στην λεπτομέρεια που ομορφαίνει πολύ την γενική εικόνα του παιχνιδιού. Δύνεται πολύ έμφαση σε animations όπως blood flow. Δεν έχω να πω κάτι αρνητικό για τα γραφικά, απλά μπράβο στην FromSoftware.



Όποιος έπαιξε Dark Souls δεν θα δυσκολευτεί στα Controls του παιχνιδιού, για νέους παίκτες ίσως πάρει λίγο χρόνο να συνηθίσει. Για να είμαι ειλικρινής ήμουν σκεπτικός στην αρχή αλλά μου άρεσε πιο πολύ από τα Souls παιχνίδια. Περνάει μια πολύ έντονη εικόνα τρόμου και νιώθεις σαν να παίζεις θρίλερ. Στο προτείνω πολύ! Η Sony στην αρχή δεν πίστευε στην επιτυχία του τίτλου άλλα τα έσοδα ξεπέρασαν μακράν τις προσδοκίες τους. Είναι πάρα πολύ πιθανόν ότι θα δούμε Bloodborne 2 στο μέλλον.



Keep Gaming!
-Σάββας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου